Seite 9 von 10 ErsteErste ... 5 6 7 8 9 10 LetzteLetzte
Ergebnis 161 bis 180 von 186

Thema: Forza Motorsport 7

Danke für die 7 Jahre Avatar von Big Bong

Standard

Zitat Zitat von ak1504 Beitrag anzeigen
    Welch Drama über ein Car Pack... Einfach nicht kaufen... Versteh nicht was man sich da aufregt wenn mal nix für einen dabei ist...
    Wenn man den Season Pass hat bekommt man es zwangsläufig. Und dann wünscht man sich natürlich Autos, mit denen man etwas mehr anfangen kann als mit denen in diesem Pack
    Meine Modellautos - Homepage
    www.rallyemodelle1-18.jimdo.com/

Sector3 Beta Tester Avatar von ak1504

Standard

Dann sollte man Abstand vom Car Pass nehmen wenn man keine Überraschungen haben möchte
    Intel i7-4770K - Corsair H100i - Gigabyte Z87X-OC - 16 GB G.Skill Ares DDR3-2400Mhz -
    EVGA GTX 780 ACX SC - BeQuiet L8 CM 630 - Samsung 840 Pro Series 256GB - WD Caviar Green 1500GB -
    WD Caviar Black 1000 GB - Zalman MS 800 Plus - Roccat Isku - Roccat Kone XTD

Danke für die 7 Jahre Avatar von Big Bong

Standard

Da haste auch wieder recht

Standard

Update...

https://forums.forzamotorsport.net/t...px#post_848448

December 14, 2017

Over the past few weeks we have been investigating an issue where a small number of players’ game saves were deleted and unrecoverable if their save was corrupted or if they ran into a connected storage error. As part of our investigation, we have been closely working with the Xbox team to address the issue. In addition to recently introduced platform changes, today’s FM7 update includes a pop-up error notice that will prevent players from mistakenly deleting their game save should they enter this state.

While we believe the Xbox update will prevent players from entering this state going forward, players who receive this pop-up error in the game will be prevented from continuing in the game and will be asked to contact Forza support for further assistance. This will prevent the player from unwittingly deleting their save (though players will have the option to manually delete the save if they wish).

We regret the trouble this issue has caused for players.

In addition to the above, today’s update for Forza 7 includes the following improvements:

• Fixed an issue where players were running into black loading screens in some multiplayer and League sessions and being removed from the race.
    • Fixed an issue where, when entering a multiplayer lobby with Text to Speech or Speech to Text active, navigation would not be possible. In addition, players can now close the text window with use of a keyboard.
    • Fixed an issue with the Bugatti Type 35, which prevented it from racing in Forza Driver’s Cup races.

Standard

Weil man die Carpacks in der Ultimate Edition mitgekauft hat und sich dann ärgert, welchen Schrott die Entwickler einem vorlegen. Ich sehe ein das neue Autos Lizenzen und Geld kosten, aber dafür bezahlt man als Kunde ja auch. Zumindest sehe ich das so.

Standard

Wie gesagt dann kauf es nächtes mal nicht wenn für nix ungewisses zahlen willst. Easy

Sich das Überraschungspaket kaufen und dann meckern ist etwas hohl ^^

1 x Bewertet

Standard

Bei den vorherigen Forza Teilen waren wenigstens immer 1-2 Autos dabei, über die ich mich gefreut habe.

Standard

Hyundai „Pack“, mit ganzen zwei Autos...

Warum kein Hyundai i30 N, Hauptsache der Krüppel Veloster...

Standard

Gratis und wieder wird gemeckert. Omg.

Und das Januar Pack ist auch da. Da kann das Gemecker ja fröhlich weitergehen

Totino's Car Pack

https://www.forzamotorsport.net/en-u...anuary_totinos
    Intel i7-4770K - Corsair H100i - Gigabyte Z87X-OC - 16 GB G.Skill Ares DDR3-2400Mhz -
    EVGA GTX 780 ACX SC - BeQuiet L8 CM 630 - Samsung 840 Pro Series 256GB - WD Caviar Green 1500GB -
    WD Caviar Black 1000 GB - Zalman MS 800 Plus - Roccat Isku - Roccat Kone XTD

2 x Bewertet

Standard

Naja besser als das letzte Pack.

- - - Aktualisiert - - -

Kann es sein das der Volkswagen Type 3 nicht geradeaus fährt? Zieht auf jeder Strecke nach rechts.

Standard

Meiner fährt nur Kurven wenn ich das will. Keine Probleme hier.

Standard

Der lenkt in alle Richtungen. Andere Autos tun das nicht. Werde mal die 19“ runter bauen und wieder was Kleines draufbauen.

Standard

Setups beeinflussen das Fahrverhalten stark. Zuviel Vor, Nachspur führt dazu das der Wagen selbst auf der Geraden nervös abbiegen will.

Standard

Alles Serie. Nur tief und die Räder.

Standard

Changelog: https://forums.forzamotorsport.net/t...px#post_874434

Forza Racing Championship 2018

Forza Motorsport - Forza Racing Championship 2018

"Esports Features Coming to Forza 7
    We’re always looking for new ways to deliver a phenomenal experience to both players and fans alike and we’ve got a number of new, esports-centric features lined up for Forza Motorsport 7. Today, we’re excited to share the first two features: Spectate and Seed the Grid. These exciting features are a cornerstone of the Forza Motorsport 7 esports experience and, since they last appeared in Forza Motorsport 6, have been rethought and redeveloped from the ground up for Forza Motorsport 7 to deliver a dramatically improved on-track experience for both drivers and viewers:

Spectate
    Watch live multiplayer races with our brand new Spectate feature. Improved camera transitions and performance means you’ll never miss the action. Positioning data for on-track cars is 100% precise as well, which means that what players see in Spectate is exactly what’s happening in the race.

Seed the Grid
    Players will be able to set up multiplayer races just as they like with the new Seed the Grid feature. Lobby hosts can now manually set the grid order during race setup, and a completely overhauled interface offers hosts and viewers alike new details, like real-time player grid position changes.

Both Spectate and Seed the Grid will be added as part of our February content update for Forza Motorsport 7 and represent just the start of our esports feature set."

Standard

Neues Update plus Carpack.

Forza Motorsport 7: Großes März Update mit neuen Features und Car Pack erscheint heute

Wie immer ist die Fahrzeugauswahl nicht das Gelbe vom Ei. Wieso immer Pickups und SUVs? In Horizon gern, aber auf der Rennstrecke? Oder muss ich jemandem aus dem Kiesbett ziehen?

Standard

Zumindest auf den Porsche 944 freue ich mich.

Standard

Leider sind die Autos bei mir nicht online. Habe kein Xbox live mehr, kann das daran liegen?

Pseudo-Ami-Power ;) Avatar von keanos
    Blog-Einträge
    1

Standard

Man hat doch immer xbox live, Unterschied ist halt ob silber oder gold. Die Pakete sollte man auch mit silber bekommen. Nur Online Rennen sollte nicht mehr gehen.

Seite 9 von 10 ErsteErste ... 5 6 7 8 9 10 LetzteLetzte

Aktive Benutzer

Aktive Benutzer